سيد عليرضا موسويسيد عليرضا موسوي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

سيد عليرضا موسوي

معجزه آیت الکرسی....

1392/7/28 7:56
نویسنده : مامان عليرضا
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

باید مادر باشی تا معنای معجزه را با تمام وجود حس کنی و به آن ایمان بیاوری. زیادند از این دست معجزات که هر روز از حس حضورشان در اطراف خودت و فرزندت به شگفت می آیی. معجزه اولین حس شیرین مادری، لحظه ای که می شنوی خداوند فرشته ای را در بطنت قرار داده و لیاقت مادر شدن عطایت کرده است. به ثانیه نمی کشد که حس مادری در تمام رگ و پوستت تزریق می شود و قلبت عطوفت را در تمام وجودت پمپاژ می کند. معجزه رشد و حرکت و تولد دردانه ات هم که دیگر وصف ناپذیر است. معجزه تغذیه پاره وجودت از شیره جانت و باز هم حس شیرین مادر بودن و زن بودن. معجزه تلاش خستگی ناپذیر کودک کوچکت برای استفاده از دستان و پاهایش. هیچگاه فراموش نمی کنم که چطور تماشاگر تلاش بی پایان پسرکم بودم برای گرفتن عروسکهای آویزان از تشک بازیش و گاهی که عطوفت مادرانه ام می جوشید و منطقم را نشانه می گرفت دستش را می گرفتم و به عروسکها می رساندم تا بیش از آن کلافه نشود و بعد خودم را بابت دخالتم سرزنش می کردم و عجیب معجزه ایست معجزه دعای مادرانه، معجزه معوذتین و وان یکاد و آیت الکرسی و دعاهایی اینچنینی. گاه که بازی های کودکانه اش را می بینم و در دل تصدقش می روم و به یکباره دلم می لرزد که نکند زمین بخورد، نکند لبه تیز میز و صندلی سرش را نشانه بگیرد و سریع به عادت تمام طول کودکیم که مادرم همیشه در حال خواندن آیت الکرسی بود شروع به خواندن می کنم و ثانیه ای بعد در کمال بهت می بینم که چطور بلا از سرش گذشت و هر بار شکر خدا را می کنم که مسلمانم، که مادرم، که دعای به این عظمت را برای حفظ عزیزانم بلدم....عجیب معجزه ای ست این آیت الکرسی زیبا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)