سيد عليرضا موسويسيد عليرضا موسوي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سيد عليرضا موسوي

تولد مامی سید علیرضا....

1391/8/8 8:26
نویسنده : مامان عليرضا
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز 29 مهر‌ماه سالروز تولد من یعنی مامی سید علیرضا موسوی هست....

از دیشب تا حالا خواهرای خوبم برام تبریک این روز و فرستادند و از همین‌جا ازشون تشکر میکنم.

آقای شوهر یعنی بابای سید علیرضا تا الآن که تبریک خشک و خالی هم نگفته چه برسه به دادن کادو ...

راستی عمه جوش علیرضا«عمه رقیه جونش» پریروز عکس پروفایل سید علیرضا رو که قبلا لطف کرده و به عکس پرینت ارسال کرده بود به شکل شاسی به برادرزاده‌اش هدیه داد.

عمه جونیش من و آقا سید علیرضا و بابائی ازت تشکر می‌کنیم و انشاءالله عروسیت عوضش و سوبل در می‌یایم.

یه راستی دیگه.... عمه ماچ دماغ علیرضا کارشناسی ارشد در اومده دانشگاه قزوین، رشته مهندسی شهرسازی 

عمه معصومه علیرضا جون، موفق باشی و انشاءالله مقاطع تحصیلی بالاتر و عروسیت...

در ضمن توصیه شده که خاطرات و عملکرد آقا سید رو برای آینده در این وبلاگ روزانه ثبت کنم...

به امید خدا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نانا
3 آبان 91 18:52
سلام مامان سید علیرضا بازم تولدتون مبارک. اومدم بگم بازم آپدیت می کنم وبلاگمو. بهم سر بزنین
مریم
4 آبان 91 9:06
فری من که بهت تبریک گفتم بی‌شعور چرا اسمی از من تو تیتراژه فیلمت نیست، ها ها ها ها ها ها ها ها
حسينيه علي اصغر
5 آبان 91 20:51
سلام مامان محترم سيد ماه ما خوب هستيد ممنون از حضورتون در سايه شاهزاده علي اصغر سلام الله عليه
مامان محمد طاها
29 آذر 91 23:09
سلام خانمی.خوبید؟گل پسر خوبه؟زنده باشه پسر ناز ما