سيد عليرضا موسويسيد عليرضا موسوي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سيد عليرضا موسوي

روز مادر.....

1390/3/2 15:29
نویسنده : مامان عليرضا
352 بازدید
اشتراک گذاری

مادر، کانون عشق..........

 
مادر، کانون عاطفه و مهر است و ظرفیت و شکیب کمتری برای تحمل ناگواری ها دارد، لطافت طبعش و ضعف طبیعی او از یک سو، و ناتوانی های فرساینده ای که از به دنیا آوردن فرزند و دیگر رنج ها در او پدید آمده است از سوی دیگر، او را به شدت ناتوان می کند. بی شک او شایسته تکریم، نوازش، عطوفت و خدمت است....

اين متن رو تقديم مي كنم به مادر خودم و همسرم كه الآن مي فهمم هر دوشون واسه من و ايشون چقدر زحمت كشيدن. از اينجا دست هر دو رو مي بوسم و از همین جا روز مادر رو تبریک میگم و براشون طول عمر از خدا طالبم. چون همه مادرها بی نظیرن niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عادله پازانی
2 خرداد 90 18:43
سلام روز به خیر وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید سیاه قلم از چهره کار میکنم www.adipaint.blogfa.com با تشکر پازانی
مدرسه مامان ها
2 خرداد 90 20:50
سبدی هست در اندیشه ی من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از آنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم
مامان هوراد
3 خرداد 90 12:34
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند روزت مبارک فرشته خلقت . . .